Újfajta üzemanyaggal mentenék a dízeleket
Nemcsak az elektromos átállás segítheti a környezetbarát közlekedést, hanem az is, ha a jelenlegi technológiákat zöldebb üzemanyaggal használják.
Nemcsak az elektromos átállás segítheti a környezetbarát közlekedést, hanem az is, ha a jelenlegi technológiákat zöldebb üzemanyaggal használják.
Az az indoklás az indulás előtti motormelegítésre, hogy a hideg motorolajnak nincsenek meg a megfelelő teljesítménytulajdonságai, mára már nem igaz.
A Toyota vezetésével a Subaru, a Mazda, a Kawasaki és a Yamaha Motor közösen fejlesztenek majd szintetikus üzemanyagokat, valamit biodízel, illetve hidrogén üzemű motorokat.
2024-re már csak villanymotoros autók készülnek majd a müncheni csarnokokban.
Jelenleg a világ autóinak mindössze egy százaléka elektromos hajtású.
Az A1-esnek nem lesz folytatása a jelenlegi generáció kifutása után.
Eldőlni látszik a kérdés Európában, mikortól lehet elbúcsúzni végleg a hagyományos motorú autóktól.
Az alapításának 25. évfordulóját ünneplő Mercarius Flottakezelő vezetőit kérdeztük a siker kulcsáról.
A német ADAC autóklub közzétette legfrissebb listáját a személygépkocsik meghibásodásának legtipikusabb okairól.
Különböző iparágak 27 vállalata nyílt levélben kérvényezte az Európai Uniónál, hogy legkésőbb 2035-tól tiltsa be az új, belső égésű motorral rendelkező autók forgalmazását.
A jelenleg futó motorokat egy ideig igazítják még a szigorodó kibocsátási elvárásokhoz, de új egységeket már nem fejlesztenek.
Kétség kívül legalább stílusosan búcsúznak el a benzines hajtástól.
Akio Toyoda szerint a benzines autók száműzése veszélybe sodorja a millióknak munkát adó autóipart.
Nagy-Britanniában az eddig tervezettnél tíz évvel előbb, már 2030-ban megtiltják a benzin- és dízelüzemű új személyautók és furgonok értékesítését.
Az ok egyszerű, hamarosan életbe lépnek azok a maiaknál sokkal szigorúbb károsanyag-kibocsátási normák, amelyeknek a jelenlegi autók már nem felelnek meg.
Felpörgött a skót döntéshozás, nyolc évvel hamarabb állhatnak le a belső égésű motorral szerelt új autók árusításáról, mint amit korábban Nagy-Britannia tervezett.
A franciák 2050-re karbonsemleges országot akarnak, amihez egy komoly lépés a belső égésű motorral szerelt autók cseréje. A francia állam segítséget is nyújt hozzá.
Olyan az egész, mint egy jól megkomponált szimfónia.